Ty pytasz, ja odpowiadam!

A jeśli nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi tutaj to śmiało napisz do mnie na maila kontakt@planora.pl - pamiętaj jestem po to, żeby pomóc!

Płatności

Płatności w naszym sklepie są realizowane za pomocą Przelewy24. Można zapłacić blikiem, kartą lub logując się na stronę swojego banku.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu w sklepie nastąpi problem z płatnością, można też dokonać płatności tradycyjnym przelewem.

Dostawa

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Jaki jest czas dostawy?

Ile kosztuje dostawa?

Czy możecie wysłać moje zamówienie za granicę?

Zwroty

Gdy chodzi o zwroty i wymiany produktów, każdą sprawę traktujemy indywidualnie. Produktów cyfrowych nie można zwrócić.

Najlepiej będzie, gdy skontaktujesz się z nami mailowo na kontakt@planora.pl lub przez nasz Instagramowy profil. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu, wyślij go na adres:

Natalia Mieleszko
ul. Akademicka 12A/25
15-267 Białystok

Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszt przesyłki ponosi Kupujący.